Thursday, May 01, 2008

Esquecimento global


Attending to demands, I'm back to blogging.
This is a drawing I did back in December.
"Esquecimento global" (global forgetfulness), in Portuguese, sounds like "aquecimento global" (global warming).
The text in red says, "Ne touchons jamais ne manipulons jamais les animaux trouves morts en foret" (Never touch or manipulate the animals found dead in the forest).

Atendendo a pedidos, estou de volta ao blog.
Este é um desenho que fiz em dezembro. O texto em vermelho diz: "Ne touchons jamais ne manipulons jamais les animaux trouves morts en foret" (Jamais toque ou manipule animais encontrados mortos na floresta).

2 Comments:

Blogger sophan said...

so nice!!!
glad to see you do another postage!!!!

10:11 PM  
Blogger Jessica Kim - 지혜 씨 said...

WOOOHHHOOOOWWW!!!!
My favorit artist back again!!
Missed you!!!
O pedido foi meu?! Se for, quero mandar um beijo pro meu pai, pra minha mãe, pra minha irmã e um especialmente pra você! kk...

9:02 PM  

Post a Comment

<< Home